Επιλογές

Νέες Ασκήσεις ΑΟΘ

Η Επιστημονική Εταιρεία Πολιτικής Οικονομίας (ΕΕΠΟ) εκφράζει την βαθειά διαφωνία της με τις συντελούμενες πρόσφατες αλλαγές στα προγράμματα του Γυμνασίου και του Λυκείου που ανακοίνωσε το Υπουργείο Παιδείας (ΦΕΚ 2338, τεύχος Β, 15 Ιουνίου 2020 και ΦΕΚ 2265, τεύχος Β, 12 Ιουνίου 2020). Με την απόφαση αυτή ουσιαστικά εκτοπίζονται και περιθωριοποιούνται εντελώς στα προγράμματα της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης τόσο τα μαθήματα που αφορούν την επιστήμη της Οικονομίας όσο και γενικότερα τα μαθήματα των κοινωνικών επιστημών.

Η εκτόπιση των μαθημάτων αυτών φτωχαίνει τις παρεχόμενες γνώσεις στους μαθητές. Ιδιαίτερα απομειώνει την ευρύτερη κοινωνική αντίληψη καθώς και την συνακόλουθη κριτική ικανότητα που χρειάζεται ένας σύγχρονος πολίτης.

Των Αποφάσεων της Υπουργού Παιδείας με αριθμό ΦΕΚ 2338, τεύχος Β, 15 Ιουνίου 2020 και με αριθμό ΦΕΚ 2265, τεύχος Β, 12 Ιουνίου 2020 περί Ωρολογίων προγράμματος των μαθημάτων των Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξεων του Γενικού Λυκείου και των μαθημάτων των Α’, Β’, Γ’ τάξεων του Ημερησίου Γυμνασίου αντίστοιχα.
Με το παρόν Υπόμνημα ζητούμε την τροποποίηση των ανωτέρω Υπουργικών Αποφάσεων, αφού από τα προγράμματα σπουδών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης εξοβελίζονται τα οικονομικά μαθήματα και γενικότερα των μαθημάτων κοινωνικών επιστημών.
Με τα νέα ωρολόγια προγράμματα αλλάζουν οι αρχές και σκοποί της εκπαίδευσης και αυτό γιατί:

Αξιότιμη κ. Υπουργέ,

με αφορμή την ανακοίνωση των νέων ωρολογίων προγραμμάτων για το Γυμνάσιο και για το Λύκειο θα θέλαμε να σας μεταφέρουμε την έντονη απογοήτευση μας, τον προβληματισμό μας και την αγανάκτησή μας για τον εξοβελισμό των οικονομικών μαθημάτων και γενικότερα των μαθημάτων κοινωνικών επιστημών.

Οι επιλογές σας, όπως αυτές καταγράφονται και στα ωρολόγια προγράμματα, θα έχουν ως αποτέλεσμα ο μαθητής να μπορεί να κάνει χρήση μόνο της τεχνολογίας, να επεξεργάζεται και να διαχειρίζεται πληροφορίες μέσα από δικτυακές λειτουργείες και να διαθέτει μόνο δεξιότητες. Έτσι, ο μαθητής δεν χειραφετείται αφού κυριαρχεί η επιλεκτικότητα, η εναλλακτικότητα και η αποσπασματικότητα στη διδασκαλία και χάνεται ο στόχος της μάθησης και της γνώσης. Το αποτέλεσμα είναι να διαμορφώνονται πολίτες που λειτουργούν μέσα σε μια ευέλικτη αγορά εργασίας ως αναλώσιμοι διαχειριστές πληροφοριών.

  1. Η καμπύλη ζήτησης για ένα κανονικό αγαθό θα μετακινηθεί κάτω και αριστερά αν:

(α) Αυξηθεί το εισόδημα των καταναλωτών. (β) Αυξηθεί η τιμή του αγαθού.

(γ) Μειωθεί η τιμή ενός υποκατάστατου αγαθού. (δ) Μειωθεί η τιμή ενός συμπληρωματικού αγαθού. (ε) Αυξηθεί το κόστος παραγωγής του αγαθού.

Αιτιολογείστε την επιλογή σας σε περίπου 5 γραμμές.

esos.gr

Καθημερινή Ηλεκτρονική Εφημερίδα για την Παιδεία
  • Το Εκλεκτορικό Σώμα του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας, για την επιλογή Επίκουρου Καθηγητή στο τμήμα Μαθηματικών,διέκοψε για σήμερα μετά από 6 ώρες συνεδρίασης (ξεκίνησε στη 1 το μεσημέρι και ολοκληρώθηκε στις 7 το βράδυ). Το εκλεκτορικό αποφάσισε   να πάει σε δεύτερο γύρο συνεδρίασης την ερχόμενη Πέμπτη προκειμένου  να αποφασίσει εάν θα διαφοροποιηθεί ή θα υιοθετήσει την εισηγητική έκθεση, σύμφωνα με την οποία από τους 30 υποψήφιους προτείνεται για τη θέση του  Επίκουρου Καθηγητή στο Τμήμα Μαθηματικών, ένας ο οποίος τυγχάνει να είναι γιος του προέδρου του τμήματος, γεγονός που

    ...

Πανελλαδικές

Ωρολόγια Προγράμματα

Top
Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώσουμε τον ιστότοπό μας. Συνεχίζοντας τη χρήση αυτού του ιστότοπου, δίνετε τη συγκατάθεσή σας για τη χρήση των cookies. More details…